Menu Sluiten

Stoelen Voor Flexibele Vergaderingen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over stoelen voor flexibele vergaderingen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Stoelen Voor Flexibele Vergaderingen

Meubilair | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Stoelen voor flexibele vergaderingen

producten producten producten werkomgevingen leeromgevingen zorgcentra merken zitmeubilair producten zitmeubilair zitmeubilair bureaustoelen opleidingsstoelen stoelen zitbanken barkrukken all zitmeubilair opbergmeubilair producten opbergmeubilair opbergmeubilair leeromgevingen all opbergmeubilair accessoires producten accessoires accessoires all accessoires bureaus amp tafels producten bureaus amp tafels bureaus amp tafels bureaus zitsta bureau vergadertafels bijzettafels opleidingstafels all bureaus amp tafels wanden producten wanden wanden bureauscherm scheidingswand akoestische panelen all wanden capella de ultieme bureaustoel ga naar pagina space creatieve combinaties ga naar pagina kantoor opleiding zorg projecten kennis design tools design tools design tools product downloads kleuren stoelen voor flexibele vergaderingen zijn zeer gewaardeerd amp materialen design tools kleuren amp materialen kleuren amp materialen zachte materialen harde materialen product downloads cadsymbolen amp hires afbeeldingen van onze producten ga naar pagina kinnarps colour studio ontdek meer dan kleuren amp materi.

skip links jump to navigation jump to main content home administratie organisatie communicatie verenigingsadvies account log in menu wvv weinig of veel veranderingen bedenkingen bij de nieuwe vzwwetgeving wvv weinig of veel veranderingen bedenkingen bij de nieuwe vzwwetgeving september om by marc mestdagh in mei organiseerde bsae de vereniging van verenigingsprofessionals een infosessie over de wijzigingen voor verenigingen naar aanleiding van het in voege treden van de nieuwe vzwwetgeving wetboek vennootschappen en verenigingen op mei . Hoewel het voor bestaande vzwrsquos echt pas begint te veranderen vanaf januari kan het geen kwaad om vooruit te kijken. Op basis van deze sessie en de artikels en boeken die als paddenstoelen uit de grond schieten hebben we alvast aandachtspunten opgelijst. In veel gevallen gaat het om vooral terminologische en procedurele aanpassingen wat bedoelen we met stoelen voor flexibele vergaderingen Maar om te vermijden dat we de dode letter van onze oude statuten vervangen door nieuwe dode letters kan het geen kwaa.

Kennisbank over Stoelen voor flexibele vergaderingen

fr nl en zin om bij ons te komen werken of om meer te weten . ppibru over ons de diensten de bedrijven the egg brussels congrescentrum contact pepibru barastraat brussel tel mail . blijf in contact facebook de diensten . Bureaus met allin formule voor startups die actief zijn in de audiovisuele sector en communicatie . Een uitgeruste en relaxte ruimte voor coworking met flexibele en betaalbare tarieven . Verhuren voor langere termijn voor opkomende verenigingen en bedrijven in de audiovisuele sector en communicatie . Een congrescentrum dat tot mensen kan ontvangen in het gebouw zeer goede internetverbinding glasvezel onthaal bezoekers begeleiding networking promotie van bedrijven uitgeruste vergaderzalen geluidsstudio parking voor wagens parking voor tweewielers receptie van uw pakjes telefoon onderhoud basismeubilair kast bureaus stoelen bureau diensten copies pri.